Copyright © 2017 - www.fantaziaverseim.blog.hu - Minden jog fenntartva

Fantáziaverseim

Fantáziaverseim

Születésnap

2017. szeptember 16. - Zsannablog

birthday_cake.png

Születésnap, bolondság,

Ó mennyei boldogság!

Sok várva várt pillanat,

Beteljesül-e e nap?

 

Szürke napok reggele,

Színesebb lesz e vele?

Reménysugár orcámon,

Beteljesül-e álmom?

 

Vártam már, hogy így legyen,

A tegnap mára itt legyen,

A holnap még csak várasson,

Ünnepelve láttasson.

 

Szelíd csókok arcomon,

Szeretet van e napon.

Köszönöm az órát percet,

Hogy e Földön itt lehetek.

 

Hogy az élet még mindig szép,

Mintha életem óráin még éberen álmodnék.

Mintha egy angyalka fogná a két kezem,

S terelné finoman szépülő életem.

 

Mintha a pohár mi eddig csak félig volt üresen,

Cseppjétől lassacskán még több lesz életem.

Mintha az állóvíz hullámot fodrozna,

Mintha a meleg nap lágy szellőt hordozna.

 

Mintha mi eddig volt még szebb lenne mégis,

Gyermeki életem felnőttként leélve reményvárat épít.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fantaziaverseim.blog.hu/api/trackback/id/tr812868314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása